BD logo
За BD Новини Защо ERP Кариера

           Начало    Контакти
:: Начало » Функционалност » Решение за e-бизнес
Решение за електронен бизнес

Решението за електронен бизнес Ви помага да организирате комуникацията с B2B контрагентите, така че да намалите разходите за транзакции. Е-бизнес управлението не Ви помага само да спестите време и пари в комуникационния процес, но и да представите нови възможности, които да Ви помогнат  да разширите Вашето присъствие на пазара и подобрите финансовите си показатели.  

Решението за електронен бизнес Ви помага да съкратите времето на Вашите служители за рутинните дейности и да им позволите да се съсредоточат върху стратегически задачи. При намаляване нуждата от ръчно въвеждане се намалява и възможността за допускане на човешки грешки.

С използването на решението, лесно можете да намерите както нови търговски партньори, така и да посрещнете нуждите от промени на настоящите партньори. Когато интегрирате веригата на доставки Вие и Вашите партньори ставате много по-експедитивни, което намалява рисковете, клиентите да се прехвърлят към ваши конкуренти.

Корпоративен Портал

Организирайте бизнес процесите си и обменяйте богата информация вътре в организацията и заедно с Вашите партньори. Корпоративният портал помага да намалите разходите за транзакции и чрез използване на Интернет връзка Вашите служители и партньори да извършват административна дейност. Независимо от мястото и времето Вие имате достъп до информацията за Вашия бизнес.

Роли в корпоративния портал

Със специализираните екрани за клиенти в портала Вие можете да се свързвате и да взаимодействате с Вашите клиенти. Те могат сами да създадат профила си за влизане в системата и да поддържат личната си информация сами. Процеса за реализиране на поръчки е базиран на концепцията за пазаруване с карти. Когато нов потребител посещава Вашия сайт, Вие можете да го пуснете като гост.  Гостите могат да видят артикулите във Вашия електронен каталог и да изберат да ги включат в кошницата си. След това те могат да се регистрират като клиенти след попълването на форма за регистрация с подробности за тяхната фактура и начина на превоз на стоките.

Екраните за търговците в портала дават достъп на търговския екип посредством Интернет до информацията за фирмата, независимо от времето и мястото. Използвайки своите екрани, вкъщи или на път, Вашите мобилни търговци могат лесно да получат достъп и да актуализират информация за клиентите и фирмата директно в системата.  С ниски разходи Вашите търговски обекти могат да бъдат отворени 24 часа, 7 дена в седмицата.

Ролята на служители предвидена в Портала свързва всички служители във вуртуална он-лайн общност.


гореотпечатай

 
Референции
 Copyright © 2006 Business Dynamics. Created by Cybermark